Συνήθειες

by eikastikastosxoleio

Ένας άλλος μεγάλος πειρασμός για το μάθημα των εικαστικών είναι η ευκολία με την οποία καλλιεργείται μια κακή στάση απέναντι στο μάθημα (και η δυσκολία να καλλιεργηθεί μια θετική!). Απλά το να γίνεται το μάθημα αποτελεί την καλύτερη λύση. Έστω και αν δεν είχαμε σχεδιάσει δραστηριότητες, έστω και αν μας έφαγαν τον μισό χρόνο σε γιορτές ή κάτι άλλο, είναι βασικό να γίνεται κάτι στο μάθημα (να υπάρχει δηλ. η πράξη) έτσι ώστε να εδραιώνεται η συνήθεια ότι στα εικαστικά κάνω κάτι. Καλή και η θεωρία αλλά με πολύ μέτρο και πάντα μετά από  πράξη και να ακολουθείται από πράξη. Πρώτα και συνεχώς τα παιδιά φτίαχνουν και μετά συζητούν, βλέπουν και φτιάχνουν, μιλουν για αυτά που έφτιαξαν και φτιάχνουν και άλλα. Ναι, θα μου πείτε, όλα καλά αλλα πώς διατηρείται το ενδιαφέρον και δουλεύουν; Με συνεχή παρότρυνση, ένα μικρό σχόλιο κομμένο κια ραμμένο στα μέτρα του καθενός (το ιδιο και οι παρατηρήσεις για ανάρμοστες συμπεριφορές), μικροί αλλά απαράβατοι κανόνες (δεν πετά κανένας αυτό που κανει αν δεν το δει μαζί με τη δασκάλα του ή τελειώνει το σχέδιο σε π.χ. 35 λεπτά και το μαζεύουμε).Μήπως έχετε και εσείς κανένα μικροκανόνα υπόψη;

Advertisements